NERVÖS

Godmorgon! jag har insett att jag är lite försenad så det blir jättetråkigt blogginlägg!

Ska träna på Karin igen idag inför gesällprovet som är på lördag....
Jag är verkligen supernervös, och jag har som ställt in mig på att jag kommer misslyckas. Det känns bättre då på något sätt. Man blir inte lika besviken då. Har drömt om gesällprovet flera nätter nu om att jag kommer försent dit, att jag inte klarar det, eller att jag inte får göra det. Fruktansvärt...

Anyway, nu måste jag sticka!













Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det är helt sjukt!

2010-10-15 @ 12:38:22
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Madou.

Jag har börjat kolla runt efter smink som inte är testat på djur.

H&M har jag frågat och dom tillåter inte djurtester säger dom. The Body Shop vet jag inte håller på med djurtester osv.

Men nu är det så att jag har en nyinköpt mascara från Max Factor och jag tror att dom testar på djur.



Tycker du att det är ok att ta slut på mascaran då man ändå har köpt den eller ska man kasta den direkt?



Skulle du kunna rekommendera en bra mascara som får fransarna att se både längre och tjockare ut? Ej testat på djur såklart :)

2010-10-15 @ 15:17:21
URL: http://madous.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag ställde också in mig på att kugga uppkörningen, och drömde massa mardrömmar om den, men jag klarade det ändå! Det kommer säkert gå skitbra!

2010-10-15 @ 17:38:03
URL: http://paulinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan