JULKLAPPAR

Haha, kära bloggläsare.
Visste ni att jag är helt psykstörd när det gäller planering och att vara ute i god tid?
Redan förra veckan blev jag klar med 4 av 10 julklappar.. Jag tycker det är skönt att fördela pengarna i oktober, november och december så man kan leva lite i december också!

Jag vet inte riktigt vem ifrån jag har ärvt detta ifrån, men jag förmodar att det är min mormor. Hon är också väldigt duktig på att planera långt i förtid.


Har någon av er köpt någon julklapp än?










Kommentarer
Postat av: Martin

Då har du ju ett mål! träna musklerna så du klarar av den statiska belastningen som kommer av att klippa! =) är du duktig som frisör?

2010-10-18 @ 22:42:04
URL: http://merdrivkraft.se
Postat av: Madde

tycker också det är skönt att slippa göra det i dec så jag är faktiskt redan klar med alla=)

2010-10-19 @ 09:22:59
Postat av: Sara

Nej jag har inte köpt några än men börjar nog nu snart.. Ska bara komma på vad jag ska köpa till alla och veta hur mycket pengar jag har =)

2010-10-19 @ 13:48:58
URL: http://pamittsatt.devote.se
Postat av: sofie

Jag köpte första julklappen i juli och är nu klar med nästan alla :) Håller med dig ok att det är skönt att vara ute i tid. Sen hatar jag verkligen att ha klappar kvar att köpa i december för då blir man så stressad och ¨å känns det som att man aldrig hittar något bra...

2010-10-23 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan