DEPP


Usch jag har verkligen kommit in i en höstdepperiod. Ingenting känns lika kul som vanligt, jag orkar inte göra någonting och känner mig bara allmänt nere. Hade velat bädda in mig i sängen tills typ december eller något då man börjar få lite julkänslor.
Gjorde mina naglar idag också. Men ni får nog se dem imorgon istället. Har märkt att datorn ofta hänger sig då jag ska lägga in bilder från min iphone. Kanske är ett tecken på att jag borde använda systemkameran lite oftare??
Anyway. Ikväll är det desperate housewives som tur är. Man har som något att längta till varje tisdag! Det känns skönt.













Kommentarer
Postat av: paij

re: jaha, svårt för mig att få tag i dom då! haha

2010-10-26 @ 23:52:16
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan