CORONA

Jag hade ju tänkt vänta med att lägga upp bilderna från i lördags, tills Sara hade laddat upp sina på datorn. Men eftersom det aldrig kommer hända så börjar jag!


Kvällens klädsel; skor-nelly, jacka-mq, blus-nelly, paljettshorts-h&m, paljettbh-lindex



Frida tror jag var mest taggad utav oss alla!



... efter den killen!




Sara var helt galen och rev ner listerna inne på toan.


(Skämt å sido.. de var redan trasiga och stod uppradade mot väggen, men sara rev ner dem sen...)









Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

har spanat på jackan några gånger nu, måste bara fråga, vad tog du för storlek?? är den normalstor?? ligger en 38a kvar på siten.. om den är normal tror jag att jag kniper den ;)

2010-10-21 @ 23:08:41
URL: http://jessiljungkist.blogg.se/
Postat av: emmelist

fuck! umeåbor? Hell yeah!



älskar jackan.

2010-10-21 @ 23:15:01
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan