UPSET

Åh. Jag kan inte förklara hur besviken jag är på Nelly!!! Jag beställde den röda bikinin och den silvriga klänningen för inte så längesen. Idag kom de fram. Men istället för den silvriga klänningen som jag beställt så låg den svarta där. Detta är tredje gången jag får problem när jag shoppar från internet!!! Vad är oddsen liksom? Först blev jag rädd att jag bara hade inbillat mig att jag beställde den silvriga klänningen. Men då kollade jag på ordersedeln och där stod det med tydliga bokstäver SILVER! Tydligen har Nelly en färgblind anställd som packar i lagret. Känns ju tryggt!














Kommentarer
Postat av: rora

Plus att det alltid är Nelly, va?

Fyfaaan

2010-05-29 @ 07:33:30
URL: http://rora.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan