TATTOO

Hejhej allihopa.
Tidigare detta år så bokade jag tid för tatuering. Men ju närmare tiden kom desto mer osäker blev jag. Dels för att det nu blir sommar och dels för att jag har dåligt med pengar. Lite också för att jag hade valt en synlig placering för tatueringen vilket gjorde att jag tvekade ännu mera. Idag så avbokade jag tiden! Jag kände att det just nu blev för mycket att tänka på för mig med både skola, gesällprov, bal, student, utlandsresa, jobb, ekonomi med mera. Jag hade ju först bokat tid för tatueringen, men sen bokade mina föräldrar en utlandsresa bara några dagar senare. Jag tycker då inte att det känns värt att riskera att något som ska sitta på min kropp för resten av mitt liv, kanske blir dåligt. Vill inte få någon äcklig infektion eller liknande. Så, nu ska jag vänta till hösten istället med tatuering och istället ska jag köpa ett träningskort. ;)
Känns lite trist då det är en tatuering jag länge velat göra! Menmen. Jag har ju hela livet på mig ;)




Tatueringen får vänta...

 

 

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan