PORRENGÖRING

Funderar på att boka en tid för porrengöring på fredag. Jag känner att jag har mycket småfinnar över hela ansiktet nu som gärna vill komma ut hehe. Känns skönt att vara fräsh i hyn till sommaren också. Så om jag gör den på fredag lär min hy ha gått till sig tills nästa torsdag då balen är. Ni som har gjort porrensning vet hur man ser ut i några dagar efterråt. Jag tror att porrengöring är det värsta som finns! Det gör till och med ondare än att tatuera sig. Fyfan! Att man betalar för att göra sånt. Hahah.


(Det är inte alls så lugnt och fridfullt som det ser ut på bilden)

 

 

 







Kommentarer
Postat av: Liselotte

Hihi! Beställde du tid? Men jag tror väl inte att de klämmer ut alla de små porerna på salong eller? I såfall kan man ju bara ställa sig framför spegeln och så blir man helt röd i nyllet sen:P

2010-05-26 @ 00:48:05
URL: http://fashionvictim.se
Postat av: Sara Sazzy M

Svar : Thanks ;D

2010-05-26 @ 18:21:48
URL: http://rockdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan