NOW I CAN SIT BACK AND RELAX

Äntligen är gesällen över! Eller, inte riktigt. Jag kuggade tyvärr på två moment av 12 stycken. Så jag måste göra om dem i Oktober. Men det känns skitbra ändå! Jag slipper göra om hela skiten. Nu i sommar kan jag fokusera på de två momenten och träna på dem extra mycket! Än om jag inte klarade det så känns det som att jag har gjort det. Jag är skitglad!
Det var bara två stycken i min klass som klarade alla moment. Resten kuggade på en till tre stycken. VI ÄR SÅ DUKTIGA! 
Ikväll firar vi att gesällen är över med en klassfest utav dess like. Haha!


Nu de två sista veckorna ska jag bara fokusera på balen och studenten! IIIH! :D











Kommentarer
Postat av: M

vilka moment kuggade du på?

2010-05-30 @ 17:28:36
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: sofie

åååh grattis! vad duktig du är! :)

2010-05-30 @ 22:02:11
URL: http://sofieoja.blogg.se/
Postat av: L

vilka klarade alla moment? :)

2010-05-31 @ 12:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan