FINALLY DONE!

Åh, äntligen är jag klar med mitt religionsarbete! Nu kan jag med gott samvete åka och träna igen. Haha.
Jag har glömt att berätta! Jag har avbokat skorna från Modekungen.se
Beställde dom den 18 April och de har ännu inte dykt upp. Blir så jävla förbannad eftersom Kissie beställde sina efter mig och fick dem före. De ser säkert på beställningen att det är hon och skickar dem dit först. Dessutom är det 20 grader varmt här i Umeå så jag har ingen användning för dem längre. Jag måste spara in pengar till de saker jag vill göra istället. Kanske jag köper dem till hösten istället då jag får mer cash!


You will be mine some day!

 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan