BUNNY



HAHAHA. Råkade knäppa kortet när jag gäspade. Jag ser ut som en kanin! Aja, den bjuder jag på!
Idag är enda dagen som jag inte har sovmorgon. Därför känns det extra jobbigt att kliva upp. Jag övervägde om jag skulle ligga kvar i sängen och strunta i företagsekonomin. Vi har ju gjort alla prov och inlämningar nu och jag tror att om man inte visat vad man kan hittils, så lär inte läraren upptäcka det på två lektioner heller!
Men, nu går jag iallafall till lektionen och leker företagslekar i två timmar. Jag känner mig så duktig.

Efter skolan ska jag göra en massa ärenden på stan. Ska försöka att hitta nån rolig morsdagspresent bland annat.



Vad ska ni göra idag?













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan