SUNDSVALL

Idag, 07.00 bar det av raka vägen till Sundsvall och Ikea. Snacka om att jag inte mådde så jävla bra. Men, jag klarade mig genom hela resan och hela dagen på Ikea. Dock glömde jag bort att jag inte tål laktos längre, så jag åt en beasås som det förmodligen var mjölk i och mådde ännu sämre än innan!

Anyway. För mig blev det inte så stora inköp på Ikea. Haha, men däremot så gick vi och shoppade lite på birsta city efteråt och kom hem med detta:



Och idag kom äntligen mitt helvetes paket med kläder från Nelly. Minus mina marble shoes  :'(
Men jag är supernöjd med resten av mina köp. Dock behöver jag sätta fast tryckknappar på skinnjackan så att kragen ligger stilla när man har jackan öppen. Men det är inget större problem! ;D










Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

damn så snygga kläder du köpt!!

2010-03-10 @ 23:43:23
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Recklesslife

ohh den vita "jackan" e snygg som fan :O

2010-03-11 @ 15:01:43
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan