NO MORE MR. NICE GUY

Åh, jag kan inte fatta att veckorna går så snabbt!:o
Jag hinner inte leva!

Idag har vi egen hårvård på skolan. Jag hoppas att Maja har hunnit få sitt löshår så vi kan sätta fast det. Annars vet jag inte vad vi gör! Vi ska göra en inpackning på mig iallafall. haha, sen får vi se. Hade tänkt försöka ta mig ner på stan en sväng idag också. Sen blir det body balance senare ikväll. Och vad händer i helgen? Have no idea! Jag skulle vilja se Alice i Underlandet!


Vad ska ni hitta på i helgen?










Kommentarer
Postat av: fruden

men det sa jag ju bara för att det var min första (för att det stod i mitt horoskop att jag skulle knipa käft) och för att jag fått nej förut och då sagt att "nu blir det av". Ville inte snacka skit! SÄG NU :D



haha sötnos!

spontant vill jag nog säga on top men det beror ju heelt på..

2010-03-04 @ 14:00:02
URL: http://erikapaulina.blogg.se/
Postat av: SIEL

haha men visst är det, raka benen<3

2010-03-04 @ 16:46:34
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan