KERATIN


Det gyllene paketet innehöll ännu mera löshår! Men detta med keratinslingor. Har köpt dem på tradera. 100slingor för endast 446kr! Dock vart jag lite besviken för det var ganska tunt. Så jag funderar på att köpa 100 till!
Köper du 100 slingor på Rapunzel kostar det nästan 1000kr. Så, för 900kr får jag 200 slingor på tradera! Bra va? ;)


Fick en fråga om vad jag tycker är bäst, keratin eller clip on.
Jag har ju inte provat att ha keratinslingor än, utan bara satt fast på andra. Det beror ju på vilken effekt man vill ha och så vidare. Keratin sliter ju lite mer på håret än clips, eftersom man tar ut löshåret på kvällen. Men om man inte orkar hålla på att sätta i och ta ut löshåret varje morgon/kväll så är väl keratin något att rekommendera!
Jag ska själv sätta i keratinslingor i juni. Då kan ni få lite mer detaljerad information! ;)










Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg?Kram :)

2010-03-24 @ 20:53:50
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan