HÅROLOGI

Hoho!

Jag var ju hos tandläkaren idag som sagt. Gick skitbra. Inga hål eller nått. Dessutom har jag fixat så jag ska börja abonnera efter nyår. Så jag betalar bara typ 40kr i månaden så får jag gratis tandvård sen. Skönt! Min mammas kompis fick laga en tand och betala runt 40.000kr. Så, det känns bättre att betala lite i månaden än att få en sån saftig räkning.

Iallafall. Vi hade ett oförberett prov idag också i Hårologi. Jag tror det gick bra. Det verkade som det ;)

Och ledsen blev jag när jag hörde att det inte är något desperate ikväll. Mnåh.





Kavaj - Primark, London

T-shirt - Nelly
Skärp - Lindex
Leggins - Bikbok
Hårblomma - Glitter













Kommentarer
Postat av: Rora

Vad är sjukt?

2010-03-30 @ 18:39:12
URL: http://rora.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan