100 DAGARS FESTEN


Blev inte så avancerat smink idag. Men jag har tagit steg för steg kort ändå, så vi får väl se om jag orkar lägga upp det sen. Man kan inte ha för spexigt smink då man har rosa hår. Haha! Jag är redan tillräckligt spexig;)
Nämen. Ikväll blir det ju utgång som många redan vet. Det är ju 100 dagars festen. (alltså, hundra dagar kvar till studenten!)
Vi ska parta med klassen innan, sen blir det corona! Känns inte så taggat att jag ska upp kl. halv sex imorgon för att åka på ikea. Men ibland får man ta sånna smällar!



Kvällens outfit blir väldigt enkel.


Svart top från MQ
Bälte från London
Jeans från Åhlens
Skor från Bianco


Det känns lite konstigt att gå ut och festa på en tisdag. Det känns som att det är helg! Men det är ju så det ska vara!



Vad ska ni göra en tisdag som denna?












Kommentarer
Postat av: Josefin

Snyggt! :)

2010-03-09 @ 19:29:23
Postat av: paij

snygg tjej!



SV: ja jag fattar itne varför man ska ta någon annans grejer?!

det var ju väldigt snällt av dig. hade hoppats någon hade gjort så med min, istället för att bli medldem på någon jävla porrsida!



man kanske ska ta och köpa sig ett par då!

;D

2010-03-09 @ 19:42:21
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

skitsnygg bild.



jag somnade halv tio. haha

2010-03-10 @ 07:58:29
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan