TIME TO SLEEP

Stressig dag! Har inte vilat förrän nu. Och visst glömde jag att köpa en ros till imorgon också. Skit också!!! Aja, nu har jag smort in mig i dove's brun utan sol foundation för att få en sista final touch på brännan. Haha. Hoppas bara inte att jag blir fläckig!
Imorgon kommer det nog också att bli dåligt med bloggning då jag ska på balen! Men kanske hinner jag slänga upp en bild eller två. Ni får hålla utkik! ;)

Nu ska jag försöka att hoppa i säng och få någon sömn. Jag och Sara kör igång med uppsättningar kl 9.30!











Kommentarer
Postat av: Madou

Hallå Dannie. Det är jag igen. Jag kom på en ny fråga ang. hår :P

Tidigare ville jag ju bli rödhårig, det gick inte bra så jag färgade det brunsvart (dock skiner det fortfarande igenom lite rött).

Jag har dock haft mörkt hår så himla länge och jag är trött på det.

Jag vill bli blond! :P Har tyvärr inte råd att göra det hos frisören dock. Är fattig och måste betala av den förbaskade tandställningen.



Jag har aldrig blekt mitt hår förut men är det bara att köra på med kanske 1-3 blekningar och sen är det tillräkligt ljust för att ha i den blonda nyansen man vill ha (och en jävla massa hårinpackning)?



Du kan alltid maila mig om du vill och orkar svara :)

2010-06-03 @ 19:04:07
URL: http://madous.blogg.se/
Postat av: Anna

tack ^^



hoppas din bal blir skoj =)

2010-06-03 @ 19:46:48
URL: http://banna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan