STOCKHOLM

Nu kommer lite mer bilder från Stockholm!



Jag och Sara anlände till Stockholm ganska tidigt på morgonen. Vi hann med en hel del shopping och på kvällen kom våra boys till staden. Vi gick då ut och käkade middag på en italiensk restaurang.


På kvällen hade jag på mig min nyinköpta tunika och halsband från bikbok. Leopardleggins från...? och skor från DNA.




Jag och Sara köpte varsin KISS tisha till konserten. Men den kändes lite stel, så vi lånade en sax från receptionen och klippte lite.



Vi var Extremt taggade! (Jag var på väg ner då Sara var påväg upp)





I tunnelbanan på väg mot Odenplan

Taggade B-rudar på Hard Rock café!



Och K-illar




Kim gjorde sin såkallade "bloggpose"




Dagen efter konserten vaknade jag med denna frisyr. Lite hårspray och chalk så sitter det som schmäck!


Det kommer mest troligt fler bilder då Sara har laddat in sina bilder på datorn! Men vi får nöja er med dessa tillsvidare ;)











Kommentarer
Postat av: Madde

haha ja men visst var dom:)

2010-06-13 @ 20:55:49
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Vad trevligt ni ser ut att ha haft det! :D

2010-06-13 @ 21:03:34
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan