SICILIEN

Goldkvall kara vanner!

Nu ar det bara en dag kvar har nere. Pa tisdag kvall ar jag hemma om allt gar som det ska! ;D
Jag ser att statistiken har varit lite dalig nu nar jag ar borta. Ni vet att jag inte uppdaterar nar jag har semester! Haha.
Jag har gjort varsta fyndet nar vi var pa marknaden har nere. Ett par skor! Mer sager jag inte. Ni far helt enkelt se da jag ar hemma! ;)

Saknar faktiskt bloggandet nu nar jag har semester. Ni ska fa en riktig bildbomd da jag kommer hem!

Puss pa er sa lange!!












Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: I found it;) riktigt bra ögonbrynsinlägg, Tack!:)

2010-06-27 @ 22:31:46
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan