SICILIEN JUNI 2010

Här kommer en rejäl bildbomb från semestern!



Här började min resa på Rest and Fly på Arlanda. Fick spendera natten i detta minimala rum som vem som helst får cellskräck i....



Jag var ju självklart tvungen att köpa mig en kaffe på Starbucks då jag är på utrikes. Gaten låg på andra sidan av flygplatsen men jag tog en rejäl omväg bara för att få kaffet! När jag kom dit 04.30 så stod de och städade lokalen. De öppnade inte förrän klockan 5. Så jag satte mig ner och väntade utanför. Han som jobbade började småprata lite med mig och frågade vars jag skulle resa och när jag skulle fara. Efter ett tag så avbröt han städningen och sa: "okej... vad vill du ha för kaffe då?" hahah. Så himla snällt. Slapp vänta en halvtimme på att de skulle öppna!


Fick en söt liten smiley på min mugg!



Anlände till hotellet med denna vackra utsikt. Hotell Hilton i Giardini Naxos för den som är intresserad!



Hotellet har en egen liten sandstrand där ingen annan kan komma in. Så inga jobbiga strandförsäljare tack och lov.




Åt en riktigt god middag på hotellets restaurang




Blekfis!



Kvällens klädsel. Klänning, cykelbyxor och halsband från Bikbok. Skor från Modekungen




Midsommar firades med lite skumpa!



Vi åkte upp till Taormina på kvällen där det var stackars hästar som var utklädda för nån slags turistgrej... De gillade inte sina "kläder"




Vi åt middag på en superfin restaurang som heter Baronessa. Riktigt fin utsikt och allt!




Vi var ute med min farbros båt och solade och badade. Min kusin dök ner för att hämta sånna där taggbollar. Det är levande djur som man äter tydligen...


Det var som munnar eller sugproppar på undersidan av dem. Tydligen måste man skära bort dem när man ska fånga dem.




Det var bröllopsmiddag på hotellet. Så himla fint det var!!



Vid poolen på hotellet






Badade inte bara i poolen. Även i havet!


Haha älskar den här bilden då det ser ut som att jag har en kruka på huvudet!



Vi fular oss som vanligt



Tiramisu




Hemresa! Väntar på bussen utanför hotellet.











Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

shit va härligt det ser ut! vill oxå utomlands men d får välta till i höst :)

2010-06-30 @ 18:12:06
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan