ECLIPSE

Sådär. Nu har jag äntligen sett Eclipse! Tycker faktiskt att filmen var jättebra. Bara synd att de hade bytt ut Victoria. Gillar inte när man byter ut skådespelare bara sådär. Jag kan inte riktigt säga vilken av filmerna jag gillar bäst. Svårt att säga. Alla är typ lika bra på sina egna sätt!
Har läst i recensioner att denna film inte alls skulle innehålla några inslag av komedi. Men jag tycker att jag satt och skrattade mest hela tiden!
Sen är jag lite besviken på själva grejen med att Stephanie Meyer släpper en bok (den om Bree Tanner) för att hon ville visa hur hennes liv såg ut eftersom det skulle handla mycket om det i filmen. Hon lät ressigören använda sig av den innan hon släppte boken bara för att filmen skulle handla mer om de nyfödda osv. Sen är de två viktigaste personerna inte ens med i filmen. Nu pratar jag alltså om Freaky Fred och Diego...
Det kändes lite som om jag kastade bort 145kr på ingenting viktigt. Dessutom släpptes boken på internet. Jag fick känslan av att hon släppte den här boken för att marknadsföra filmen lite mera...


Vad tycker ni som har läst Bree Tanners andra liv och nu sett Eclipse?



 








Kommentarer
Postat av: modemix/sheima

fin bloggdesign du har sötnos

2010-06-30 @ 22:41:52
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag gillade den boken och tror inte att den var till för att man enbart skulle lära känna Bree eftersom hon "skulle ha en betydande roll i filmen", utan mer för att man skulle ha lite mer kunskap om de nyfödda vampyrerna. Jag tyckte faktiskt att det var lite kul att ha läst den innan Eclipse. Satan vilken film alltså!! :D

2010-07-03 @ 08:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan