AVMÅLAD

Lite dålig uppdatering idag kanske. Men har hunnit med en massa.
På morgonen fixade jag håret på min låtsassyster. Slingade och klippte.
Kom nyss hem då jag varit och klippt min låtsasfarmor också.


Förresten. Har glömt att visa er en sak.
När mina föräldrar åkte utomlands tog de med sig en bild på mig från balen och gjorde en målning utav den. Ganska likt ändå!




Gillar att jag sticker fram med kameran i spegelbilden. (Svårt att få en bra bild då den är inglasad)


Mina ögonbryn var lite smalare än i verkligheten. Och jag ser en aning skelögd ut. Men annars så.
Vad tycker ni?












Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du var verkligen superfin. Älskar frisyren, ändå "enkel" men superfin!!! :D

2010-07-21 @ 16:55:02
URL: http://madeleinesandberg.webblogg.se/
Postat av: Paulin

Målningen är jätte fin! och det är verkligen orginal bilden också :)

2010-07-24 @ 13:25:38
URL: http://puussgurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan