SEXKÖP

Godmorgon allihopa.
Idag börjar jag jobba lite tidigare eftersom jag ska göra uppsättning på en tärna. Ska bli så roligt! Förut hatade jag att göra uppsättningar. Men nu tycker jag det är ganska roligt!

I morse var det andra gången i mitt liv som jag velat skjuta en fågel. Förlåt, men jag måste ha fönstret öppet dygnet runt nu då det är så varmt ute. Och den där jäveln började gapa på vid sextiden. Inte så kul när man inte sovit särskilt länge. Tror det var samma fågel för några dagar sen som stod o gapade utanför mitt fönster. LESS!

Förövrigt har våran fd Arbetsmarknadsminister, Sven Otto Littorin köpt sex. TRAGISKT med tanke på att många hans partikamrater försöker att förstärka sexköpslagen. Just det är väl inte tragiskt. Hela grejen är det. Undrar hur bra det kommer gå för Reinfeldt i valet efter denna händelse? Ni kan läsa hela artikeln här.













Kommentarer
Postat av: MYMiC

Men usch! Håller med dig om att det är sjukt tragiskt.

Du hade skitsnygg top på bilden, älskar då det är sådär fluffigt vid axlarna ^^

2010-07-10 @ 15:33:50
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

snygging :D



vet hur d e me dom jävla fåglarna. dom börjar tuta kl 4 när en annan precis somnat. sjukt jävla irriterande,

2010-07-10 @ 17:26:16
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fruktansvärt tragiskt om det är sant, men vi måste minnas att som det är nu är det en person som anonymt säger att Littorin köpt sex (för många år sedan så att det är svårt att bevisa och hon släpper det ganska lägligt till valet) och en person (Littorin) som säger att han inte gjort det. Tycker man ska vänta tills rätten sagt sitt innan man dömer en människa, man måste ju tänka på att alla har familj och vänner och kan fara mycket illa, vilket är helt rätt om anklagelserna är korrekta men förskräckligt om de är felaktiga.

2010-07-14 @ 11:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan