FÖRBEREDELSE

Imorgon börjar allvaret igen! Rättare sagt, livet! Jag blir uttråkad av att vara ledig för länge, ska bli skönt att få tillbaka lite rutiner. ( Dock kommer jag vara helt slut efter veckan och kommer ångra att jag sagt detta. ) ;-)
Nästa vecka börjar jag skolan. Det kommer bli tugnt att börja plugga igen. Man slipper ju allt vad läxor heter då man har praktik, vilket är riktigt härligt. Nu är det bara ett halvår kvar i skolan... Sen är det slut!
Men, jag kommer inte undan provet vi har inom 2 veckor, så det är bara att börja! Har redan börjat läsa igenom papperna så man inte sitter dagen innan.

Prov i försäljning och service när jag börjar skolan igen

 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan