AVATAR

Då har man sett Avatar. Måste säga att jag inte är riktigt övertygad... Visst, det är en film man borde se, men jag kommer nog inte att plåga mig igenom den en gång till. 3D var häftigt. Dock tycker jag det var läckrare 3D-effekter på trailern till Alice i underlandet, än i Avatar. Det var som bara gräs och gräs... och gräs som "hoppade" ur bilden. Någon gång en pistol. Kanske är mina ögon det är fel på? Nä. Jag fick faktiskt nästan en köttbulle i skallen då vi såg trailern till "det regnar köttbullar"... Men men. När de ändå skulle kosta på filmen så mycket pengar, så kunde de ju passat på med LITE roligare 3D-effekter..  Hade jag kanske en dålig plats???

Hur som helst. Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Men ibland så känns det som om de bara har suttit och gjort allt datagjort, inga skådespelare eller nåt! Då tycker jag att ICE AGE är bättre hehe.

Aja, det är väl en film man borde se, men njä! Jag hade nog för höga förväntningar. Alla har sagt att den är så "jävla bra" men jag tycker då att James Cameron har gjort bättre filmer!



Ni som har sett filmen, vad tycker ni? Var den så bra som alla säger eller inte?










Kommentarer
Postat av: sofie

jag tyckte iaf den var aaaaasbra!;D

2010-01-24 @ 00:58:41
URL: http://sofieoja.blogg.se/
Postat av: Elise

hm... jag har också skithöga förväntningar på denna och ska se den ikväll. dock inte i 3D för det var slutsålt... men ja alla säger att den är bra så man får väl se... :P

2010-01-24 @ 18:18:47
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

denvar asball

2010-01-28 @ 17:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan