WORKING UNDERGROUND

Hej allihopa!
Förlåt för svindålig uppdatering! Igår så gick jag skola 8.20-13, sen åkte jag och jobbade på hårizont 13-18. Efter det så var det personalfest med hotellet. Så jag åkte dit vid 18.15 ungefär.
Idag har jag också jobbat på hårizont! Vi håller på att packa upp varor och sånt till den nya salongen som ska öppnas, drop n' shop. Saken är den att snickarna har mest snusat och fikat så vi ligger lite efter i tidsplaneringen. Så, jag ska även jobba imorgon! Den nya salongen kommer bli urmysig! 50-tals inspirerad! Riktigt roligt.

Jag ser att många undrar över bloppissakerna och jag kommer svara er alla så fort jag får tid. Och jag lovar att jag kommer ta det i rätt ordning. Så den som har kommenterat först kommer få förtur så ni förstår! :)

Nu ska jag gå och duscha av mig allt byggdamm! Sen blir det mat!












Kommentarer
Postat av: SIEL

haha! då hade du inte velat se mina innan ;)

jag råder dig till det, sjukt skön!

2010-02-27 @ 18:01:06
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan