GYMNASTIC


Ursh. Det är första dagen nu som vi har idrott på skolan!! Jag vet inte vad det är, men jag HATAR idrott på skolan. Vad är det för ämne lixom? Träna om du själv vill! Gillar inte riktigt det här med att bli betygsatt på hur pass smidig man är. För jag är inte smidig en sekund! Aja, som tur är det bara gym. Men jag ska ju köra body pump ikväll så, går jag all in på idrotten lär jag DÖ ikväll på body pump passet. Kanske får nöja mig med att cykla idag. Hehe!



Paljettmössan kommer från Primark, London
Blusen kommer från BIKBOK
Legginsen från H&M


Lär bli mina kängor från Bianco eller boots från Clarks till. Har inte riktigt bestämt mig än!







Nu måste jag kila! Puss!















Kommentarer
Postat av: s u b u r b a n.g i r l

himla coola leggings. och jag kan hålla med dig att det är egentligen konstig att man blir betygsatt i idrott. Ja menar vissa har de, vissa har de inte.Jättekonstigt, fast jag vet att jag gillade det, mest för jag gick på idrottsskola så jag fick träna min egna sport på "idrotten" lixom. hehe

2010-02-08 @ 16:24:19
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/
Postat av: Recklesslife

det är så jävla sant. håller med dig. jag har alltid hatat idrotten.. sjukt onödigt jävla ämne!



sv: Haha jaha okej :D men min kropp e inte alls lika snygg naken. Har hängpattar och ser sjukt otränad ut. den blir bara bra på bild faktiskt, haha..

2010-02-08 @ 18:29:38
URL: http://recklesslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min bomb är: Det heter USCH, inte ursh!

JAg ber så mkt om ursäkt, men det finns inget jag stör mig på mer än när människor stavar ordet på det sättet. Eller de som inte kan skilja på när man skriver de och dem... Kan man inte förstå att det inte heter: Dem kom på besök. Eller: Dem ringde mig. Så skriv Dom istället. Det sista är inte alls riktat mot dig.

Förlåt för mitt lilla utbrott. Hoppas du kan läsa det med ett skratt för den lilla neurotiker jag är. :)

2010-02-08 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan