UNDERWEAR


I förrgår så hann jag en snabbis på stan innan jobbet. Köpte nya underkläder! Leopardtrosorna var på rea på twilfit och gick lös på 40kr styck. Sen har jag typ varit på varenda butik i hela stan på jakt efter en ny svart bh. Finns inga som är tillräckligt sköna eller i rätt storlek. Så jag gick in på change och hittade två stycken som var helt underbara! Blev medlem där och fick 20% rabatt på hela köpet! Superbra eftersom ena bh:n kostade 400kr. :( Det är omöjligt att hitta billiga bh:ar när man har stora bröst. Hatar det! Tänk vad skönt det vore att bara kunna gå på h&m och hitta en billig bh för 98kr...










Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen det där.. Har man tur hittar man en ful tshirt bh från H & M men annars är det change eller twilfit som gäller..

2010-12-30 @ 14:39:10
URL: http://pamittsatt.devote.se
Postat av: Reckless Life

Vet hur det är.. men en del bhar på hm kan jag ha, men de sitter ju inte perfekt!



Sv: Åhhh gullgi du är.. men bara så du vet så har jag lite celluliter precis som alla andra haha ;D

2010-12-30 @ 19:35:42
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan