TRASH BIS ASH


Okej. Jag behöver eran hjälp känner jag!
Vill verkligen ha dessa boots... Men de är ju så satans dyra. 2590kr går de lös på. Men nu har Henry Kole en kampanj som går ut ikväll, så jag får 20% rabatt om jag beställer dem. Då hamnar priset plötsligt på 2072kr. (frakten ingår)
Vad säger ni? 2590kr är på tok för dyrt känner jag. Men 2072kr känns (fortfarande dyrt) men okej. Det känns nästan okej. Dessa skor ser så pass rejäla ut att man kanske kan gå med dem ute i Umeå på vintern till och med... Utan att man fryser ihjäl.
Ska jag beställa måste jag beställa idag. Vad tycker ni? Ja eller nej?










Kommentarer
Postat av: Sara

Beställ!!! Sjukt snygga!

2010-12-06 @ 12:14:37
URL: http://pamittsatt.devote.se
Postat av: anonym

nej

2010-12-06 @ 22:33:12
Postat av: paulina

svår fråga.. har man pengar så man klarar sig annars (räkningar, mat. osv) så måste man väl kunna unna sig ^^

2010-12-07 @ 19:01:26
URL: http://paulinaxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan