MONEY FOR NOTHING

Idag har jag suttit och försökt räkna ut hur mycket saker jag har köpt under året. Som kanske några av er kommer ihåg så blev förra årets nyårslöfte att jag skulle skriva ner allt jag köper. Och det har jag gjort. Kanske nån grej som jag har glömt men inte så många. Iallafall. Nu håller jag på att göra en sammanställning, månad för månad, hur mycket jag har lagt ut på kläder, mat, nöjen, osv. Jag har än så länge bara kommit till Maj månad. Det är sjukt drygt för en som jag som hatar matte! Jag hoppas jag blir klar med sammanställningen till innan nyår. Men mitt nya nyårslöfte kommer iallafall att bli att jag ska köpa hälften så mycket som jag gjort i år. Så... Vi får se vad allting hamnar på. Jag tror jag kommer få en chock. Men jag tror det kan vara nyttigt att se hur mycket man faktiskt gör av med. 20kr hit och 10kr dit blir nog ganska mycket i slutändan...
Nästa år lär jag ju försöka spara pengar som bara den iallafall!











Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

jajamensan! hur va din =)?

2010-12-26 @ 21:08:36
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan