MIUMIU

Har fått en önskan av en läsare att visa de skor jag fyndat i italien som jag ännu inte visat er!
När vi var på marknaden så hittade jag dessa miumiu heels som en butik sålde ut. På kartongen stod det att de hade kostat 380 euro (ca 4000 svenska kronor)
Jag köpte dessa för 50 euro, alltså runt 600kr. De kom i orginalförpackning med söta skopåsar och allt! Egentligen är jag ju inget big fan av märkeskläder och sådant. Men dessa var så annorlunda och läckra så jag slog till! (Och förstås för att de var så billiga!)


Det jag föll för var den välarbetade träklacken. Det syns kanske inte så mycket på bild men den är som utgröpt eller vad man ska säga. Som en totempåle! ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan