A LOT TO DO

Godmorgon!

Idag är jag ledig! Så jag ska passa på att göra en massa saker som jag inte hunnit göra på länge.
Jag ska först åka på salongen och öva lite formblåsning på Karin. Sen ska jag kanske gå en sväng på stan. Eventuellt köpa ett nytt rouge eller mascara. (Har inte bestämt mig än) Därefter blir det att åka och träna!
Sen borde jag städa mitt rum. Vi får se om jag hinner med det. Och senare ska jag färga håret på mormor.



Och idag mina kära vänner får jag äntligen tvätta håret! Nu har det gått tre dygn sen jag gjort keratinbehandlingen! Köpte ut schampoo och balsam igår som är till för att hålla behandlingen fräsh längre. Ska bli spännande att se hur mitt hår kommer bli efteråt.












Kommentarer
Postat av: Janna

Jag vet inte om du sett det redan, men eleven.se har listat alla sina märken som inte är djurtestade! http://eleven.se/ej-djurtestade-p95.html



Sen bör man ju kolla upp respektive märke, men det är iaf ett bra tips! :)

2010-08-19 @ 15:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan