TROUBLE SLEEPING

Shit vad trött jag var i morse! Höll knappt på att ta mig upp ur sängen. Visste knappt vars jag var.


Om en timme ska jag börja praktiken och jag kan tänka mig att det kommer bli fullt upp idag. De har nämligen stängt av vattnet på salongen uppe på iksu, så då flyttas alla kunder ner till stan istället. Men jag gillar att ha fullt upp så det passar perfekt! ;D


Valborg närmar sig med skrämmande steg. And I don't know what to do! Hatar att folk inte kan planera eller bestämma sig för saker i god tid, allt ska bestämmas i sista sekunden. (Kontrollfreak, jag vet)
Buhääää. Vad ska ni göra på valborg?

















Kommentarer
Postat av: sofie

... jobba, så jag är färdigplanerad ;)

2010-04-28 @ 09:05:59
Postat av: Anna

Valborg blir det att käka middag hos mamma & sedan dra ut på piratpicknick (tradition i stan) =)

2010-04-28 @ 09:21:04
URL: http://banna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan