SHOPPING I STOCKHOLM


Okej.. Jag är typ värre än Päivi i hollywoodfruar snart. Köper fan allt i leopard!! Haha, men i like it.
Detta har jag köpt:

Översta bilden:

Svart Tunika från H&M
Trensparent leopardskjorta från Weekday
Cykelbyxor i spets, H&M
Leopardmönstrad sjal, H&M
Tavelram från Urban Outfitters

Mellersta bilden:
Hatt - Bikbok
Klänning från H&M
Trensparent skjorta från H&M
Hårband i zebra och leopard från H&M


Nedersta bilden:

Kavaj med puffärmar från Gina Tricot
Skosmycken från H&M
Cykelbyxor svarta och leopardmönstrade från Bikbok
Vit trensparent blus från Gina Tricot
Bustier från Weekday


+ Så har jag köpt läppcerat, en till t-shirt och ett par örhängen!


Som sagt så är det typiskt mig att bara hitta kläder på kedjor som vi har här i Umeå. Dock har vi ju inte H&M trend här. Och mycket av kläderna har inte hunnit komma upp än så. ;) Köpte tre par cykelbyxor till sommaren. Det känns så himla rätt att bära under typ en tunika eller till ett par jeansshorts eller liknande.














Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, den där svarta transparenta skjortan från h&m, SÅ SNYGG! Vad kostade den? Och vet du om den finns på hemsidan? :D



din blogg är superbra!

2010-04-08 @ 17:56:10
Postat av: anouk - Gravid

Mycket fint:)

2010-04-09 @ 09:16:44
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kostade den svarta transparenta skjortan från h&m? :)

2010-04-09 @ 11:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan