OSS EMELLAN

Okej, nu kommer jag låta som värsta bitchen typ. Haha, nämen. Ni som ställer frågor till mig, det är jätteroligt men vill ni ha svar så får ni sluta skriva er som anonyma! Det är många frågor som jag gärna vill ge er svar på, men jag orkar inte ta upp frågorna i bloggen varenda gång! Lämna eran mailadress om ni inte har någon blogg så kan jag slänga iväg ett mail istället.


Några heta frågor just nu:

Vars gör du dina naglar?
På Nail design school

Vad kostade dina naglar att göra?

De kostade 795:- sen kostar påfyllning 450:-

Vars har du köpt din skinnjacka?

På JC här i Umeå för snart två år sedan

Vad kostade den trensparenta skjortan?

199:-

Finns den trensparenta skjortan på h&m's hemsida?
Jag har ingen aning, kolla själv! =)



Så! Nu slipper jag gå runt och ha ångest för att jag inte svarar på vissas frågor!












Kommentarer
Postat av: SIEL

haha men ellehur, somma<4

2010-04-13 @ 20:47:08
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Ciiz

Jag mins inte vad jag kommenterade för ngt :( haha ..

2010-04-14 @ 20:16:16
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan