Synundersökning

Har precis varit på synundersökning i stan.

Jag var tvungen att kolla hur min syn egentligen är. Har börjat få problem att se vägskyltar och avfarter då jag kör bil. Dessutom så kan jag inte riktigt bedöma om hårstrån är nära, eller långt borta då jag klipper.. Resultatet blev; glasögon är inte akut för mig, men det skulle underlätta mycket.
Jag har nämligen sämre syn på mitt vänstra öga än det högra. Så när det ska sikta in sig på ett föremål så tar det lite extra lång tid innan de hittar samma läge och därmed skärpa. Vi får se om det blir några läckra bågar för min del!
Nu ska jag snart rulla till skolan där jag bara har en lektion. Börjar halv ett. Dessutom är det film! Ganska slappt va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan