Studentmössa?

Imorgon är det dags. Då ska våran klass prova ut studentmössorna! Frågan är ju vilken man ska ta och hur mycket pengar man vågar lägga ner på den. De har en ny mössa för i år, Brilliantmössan. Visst är den snyggast, men såklart dyrast. Behöver jag verkligen en mössa som luktar sommar, har andningsmöjligheter och plastficka i fodret? Jag tror inte det. Men visst kommer jag ångra mig om jag tar billigaste sorten också. Det är ju trots allt bara en dag.. Men samtidigt bara en gång man tar studenten.. Huvva. Svårt val!


Kommentarer
Postat av: erikae

Ta inte diamant för den har det ett jävla kefft victoria beckham märke ovanpå typ. Ta en stilren och lägg hellre dit detaljer. Jag rekommenderar dock en mössa som andas, för det blir jääävligt varmt och ibland måste man (motvilligt) ta av sig den och då lär du ha en sminkrand (vilket man typ får ändå,men du minskar chanserna för att få en om du har en mössa som andas) i mössan och en pajjad svettigt frisyr. Snåla inte även fast det "bara" är studentmössan, det kommer du att ångra!

2009-09-17 @ 20:49:14
URL: http://erikapaulina.blogg.se/
Postat av: tina

hihi, min kostade typ 1000kr och det var värt det :D jag var så nöjd över den!

2009-09-17 @ 20:52:17
URL: http://tinoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan