Slingor

So.. This is Lisa Sjöström och hennes hår som hon inte klippt eller färgat på väldigt länge!


































Här sitter hon med typ 100 slingpaket. Jag tycker det blir snyggast när man gör slingor i foliepaket om man vill ha hela håret uppljusat. Tycker man kommer åt mycket bättre i underhåret än med en hätta.

Hon ser ljusare ut på bilden än vad hon egentligen var..

















Tadaaa! Nä, nu tänker ni säkert att det inte blev någon skillnad alls. Men det blev det kan jag lova! Imorgonbitti klockan 10 ska jag klippa henne på skolan. Då får vi bort lite nötta toppar och kanske även får en bättre bild på hennes färg. To be continued...



















Kommentarer
Postat av: flickan med det blonda håret

tjohooooo har du en blogg till och med??+ fett coolt :D

Nu kommer jag!! hmm undra om jag får ställa bilen vid frisör ingången.. hmmm

2009-09-24 @ 09:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan