Så länge vi båda andas

Åh vad tugnt det går för mig med denna bok. Tror jag har slagit rekord i att läsa långsammast ever. Nämen, kanske inte riktigt. Började faktiskt att läsa den på Engelska innan den kommit ut på Svenska. Sen släpptes den på Svenska den 12 mars -09, då "bytte" jag som bara bok och fortsatte där jag slutat i den Engelska. Och jag vet inte riktigt hur det gick till men jag läste bara ett tag sen tog det stopp. DÅ blev körkortet mer aktuellt och jag pluggade hela tiden på det istället. Sen la mamma upp boken på min bokhylla då den inte användes. Så hela sommarlovet låg den där och var fortfarande oläst. Det var bara för någon dag sedan som jag bestämde mig för att ta tag i sista biten jag hade kvar.
Jag vet inte om det är för att det har blivit så överdrivet allting i boken att jag inte längre finner den intressant. Eller att hon blivit vampyr, de har ju verkligen fått varandra nu! Det är inte lika kul att läsa om lycklig kärlek såsom olycklig. Men det var ju trots allt detta vi alla väntade på. Förvandlingen. Nu när de verkligen är tillsammans så känns det inte lika kul. Nu återstår endast uppgörelsen mellan Cullens och Voultori dom sista sidorna. Så ni får inte säga vad som händer! ;p


Kommentarer
Postat av: e

DUMKK!!! du får ju inte skriva vad bokjveln handlar om !!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH :@

2009-09-23 @ 11:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan