Notting Hill

Pinsamt att säga, men, jag hade aldrig sett Notting Hill förut. Tills igår då den gick på tv. Vad kan man säga? Tycker väl filmen liknade många av Julia Roberts andra filmer som; Runaway Bride, Pretty Woman och My best Friend's Wedding mfl. Visst skiljer sig handlingen, men jag vet inte. Det känns bara som att det är verkligen samma tjej i filmerna bara. De känns inte så varierande.
Men visst gick den hem som de övriga! Man vill ju ha det där riktigt lyckliga slutet i de romantiska filmerna. Det skulle inte fungera om det inte blev "dem" så att säga. ;) Förövrigt så älskade jag Hugh Grant's inneboende, Spike. Han gjorde mer än halva filmen tror jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan