My new love







Yes, nu har den äntligen kommit! Min snygga kappa från Zara. Tråkigt bara att den inte satt lika snyggt på mig som på Kling men ;) Kommer passa på att använda den jättemycket nu eftersom det börjar bli så kallt och det är ju trots allt inte så lång ärm på den... Det bästa av allt är att inget djur har flåtts levande för att tillverka denna skönhet. Testade även med ett svartguldigt skärp i midjan, det var också supersnyggit! Då man vill vara lite finare ;)
Nej, nu ska jag och Nina greppa stavarna och ge oss ut!






















Kommentarer
Postat av: josephine

va härligt att höra!

det är bra med mig!:)



jo är i paris nu och jobbar för fullt, har gjort en internetkatalog än så länge har bara vart här i 5 dagar men har gjort 2 tester också och har options så blir här till i jul typ!:)

vad händer för dig där hemma då?

2009-09-21 @ 20:03:16
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja ga kan inte förstå varför det inte tas ett rejält krafttag mot all världens pälsindustri! Fejkpäls är inte bara bättre för samvetet, den är även snällare mot plåboken!

2009-09-22 @ 15:51:25
URL: http://blondbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan