Inspiration

Vad jag verkligen blir inspirerad av är: 50-talet och 80-talet, pinuppor, sleaze, glam, rockabilly och dagens trender.

Älskar verkligen hur man sminkade sig på 50-talet med eyeliner och röda läppar. Tycker även att rockabilly/50-talet har så jävla vackra frisyrer. Skulle jag orkat vara så amitiös varje morgon och gjort mitt hår så fint hade jag nog gjort det. Det enda som stör mig lite är faktiskt deras klänningar som går ner till vaden. Det är en fruktansvärt svår längd. Vill helst att klänningarna går över knäna! Om ni förstår hur jag menar. ;)

 

80-talet bjuder på så mycket skinn, leopardmönster, nitar och paljetter. Något som är riktigt inne i år är ju också de markerade axlarna. Dock inte lika förtjust i än. Hehe. Nämen, jag kombinerar lite mellan både 50-talet, 80-talet och nutidens trender, för er som inte redan lagt märke till det. Man kan som få en jämn balans över det hela då. Se lite hård ut, samtidigt som man är trendig, stilren och lite annorlunda! ;)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan