Flight 93

Åh, nu har jag just sett klart denna film. Fyfan vad fruktansvärt. 8 år sedan! Tiden går sjukt fort. Jag kommer ihåg lite från den 11 september 2001. Jag och mamma var på stan för att köpa ett par nya gympaskor åt mig. Sedan började folk prata jättemycket i butikerna om planen som hade flygit in i world trade center. Men 10 år var man bara då. Inte hade man så stor koll egentligen. Man fattade inte riktigt vad som hade hänt. Det var bara någon dag efter då vi hade en tyst minut på skolan då det riktigt skönk in...

Tänker på alla stackars familjer som förlorat kanske sitt barn, sin mamma, pappa, syster eller bror. Detta är en dag det kommer stå om i historieböckerna som våra barn, eller barnbarn kommer läsa en vacker dag. Och ingen av dem kommer nog heller förstå, hur många som familjer som fått lida av detta.

<3

 


Kommentarer
Postat av: fullerrrr

men mitt huvud lider, fyfan vad jag kommer att vara bakis imorgon. saknade dig på dansgolvet ikväll, vi får leka snart puss på min frud!!

2009-09-12 @ 01:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan