Design

Som ni kanske ser så har jag bytt lite bakgrund och sådär. Jag har egentligen inte orkat ge mig in på alla småsaker på min blogg ännu. Jag ska först kanske våga ge mig på att skapa en header.. Vi får se hur det går.
Hur som helst. Det kanske kommer bli lite dålig uppdatering idag, för jag och mamma ska rensa ut hela förrådet och lägenheten idag! Vi ska nämligen på loppis på nolia där vi ska sälja ut saker som vi inte längre använder. Värt att få en liten slant för det iallafall! Dessutom fick jag lön idag, och oj så nöjd jag blev. Har mycket pengar nu att shoppa för i London. Dessutom kommer studiebidraget den 28:onde! :D Inte dåligt för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan