140909

 



Dagens outfit då. Det blev lårhöga stövlar idag. Jag köpte dessa faktiskt redan i vintras för bara 179:- på Wedins. Ett riktigt kap. Det som är lite roligt är väl att när jag väl köpte dem hade det inte blivit inne ännu med lårhögt. Så, man fick ganska många blickar och kände sig lätt slampig med dessa skor. Men idag när jag tog fram dem igen så var det inte alls samma känsla. Det är så sjukt hur mycket mode påverkar människor. Idag blev mina föredetta "horskor" accepterade.

Jag är jättesugen på att införskaffa ett par lårhöga stövlar fast med heels. Antingen i mocca eller latex.. Tycker latex är sjukt snyggt wtf! En aning goth men samtidigt så kan ett par supersnygga skor piffa upp vilken tråkig outfit som helst! Kolla bara skönheterna här nedan från have2have. JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

riktigt snygga stövlar! och vad kul att du också har en blogg ;)

2009-09-14 @ 21:03:57
URL: http://sofieoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan