Only in a world this cold

Titta vad ni har gjort!

Det är värsta böjjen i min besöksstatistik! Hur har ni lyckats med det?

 

Anyways, jag fattar inte vad man har för problem. Igår tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig senast kl tio. Men inte fan händer det. Datanörd som jag är så hittar jag alltid något roligt att läsa eller kolla på. Euff.

Snart ska jag till skolan och börja stylea och sminka Elin. Nu ska fotograferingen av hair09 ske! Kommer bli sjukt najjjjjjjs. Ska inte glömma att ta en massa bilder på smink och styling så ni får se i eftermiddag! Ha det gött så länge!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jo rosa är det finaste. :)



Om du är nyfiken på vilken färg det blir på mitt hår så får du gärna hålla lite koll på min blogg den här veckan så ska du se att du snart får reda på vilken det blir. Jag kommer att lägga upp bilder så fort jag är klar.



Allt bra med dig då ?



Kraam!

2009-10-21 @ 13:46:04
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många läsare har du?:):)

2009-10-21 @ 16:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan