On my way

Min väska är nu full - utav möjligheter till shopping!

 

Jag tror aldrig, aldrig jag haft med mig så lite saker som denna gång. Jag har planerat att shoppa så att det skall rymmas när jag åker hem.

Nu har jag packat ner;

- Skinnjackan

- Underkläder

- Ett par jeans och ett par jeansleggins

- En klänning från H&M och en top från Bikbok

- En T-shirt, ett linne och en jeansskjorta

- Smink, hårprodukter och plattång

 

Tänk om jag inte skulle hitta någonting alls?!!! Då måste jag typ gå runt i samma kläder typ fem dagar.. Det lär ju inte hända, men tänk om... Nu är bara frågan.. Har jag glömt någonting? Systemkameran åker med denna gång också. Kommer nog att ångra mig annars!








Kommentarer
Postat av: sofie

hoppas du får ett riktigt najs lov!

2009-10-27 @ 12:13:33
URL: http://sofieoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan