My playlist

Som ni kanske ser (och hör) så har jag skaffat en liten bandspelare här i bloggen. Den går att stänga av och byta låt på om ni tycker att den blir jobbig att lyssna på! Jag varnar er. Jag har riktigt blandad musiksmak. Så om ni bläddrar vidare kanske ni finner världens lugnaste låt eller en rnb-låt mitt bland all rock! Så, Enjoy!

Dålig bloggning igår, dock inte mitt fel då sidan typ låg nere. =) Kommer tyvärr bli dålig bloggning från min sida idag. Först går jag ju i skolan där jag ska färga Elins hår inför Hair09. Efter skolan ska jag och Sara på Hårizont för att slutföra våran inlämningsuppgift. Direkt efter det ska jag och Micke gå på bio. Vi ska se Bröllopsfotografen! Är någon slags förhandsvisning tror jag. Kommer bli riktigt kul att se iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan