London, day 1

Jag och Mamma vaknade upp på hotell Eurostop vid 5-tiden. Därefter tog vi bussen till Arlanda Airport. Där spenderade vi någon timme eller så i taxfreen. Älskar att handla på taxfreen där det finns MakeupStore smink till billigare priser. Hittar alltid något.. Denna gång blev det detta:

Flytande concealer, ögonskugga-old gold, loose powder och ett baslack!


Vi anlände, efter att planet blivit försenat, vid tolv-tiden i London. Efter att ha organiserat oss och tagit oss från paddington till vårat hotell så hade ju klockan blivit runt ett - halv två. När vi äntligen kom fram till hotellet såg jag till min stora lycka att vi bodde grannar med ett starbucks! Så, vi lämnade våra väskor och travade över till andra sidan och tog oss en frappuccino. (En typ kall kaffemilkshake) Superb!

Vårat hotell och hotellrum<3

Förövrigt var hotellrummet och hotellet superfint och mysigt. (Fastän vi inte hade något fönster på rummet...)
Därefter drog vi oss till Oxfordstreet och Primark. Fyfan vilken underbar affär det är! Dock var det smockfullt! Alltså. Det är folk överallt! Går inte att beskriva riktigt. Köerna till provhytterna sträcker sig nästan ut ur affären, folk står och provar kläder i alla hörn och resten sliter i olika slags klädhögar som freakin maniacs! Så, för att inte spendera den mesta utav tiden i köer så bestämde vi oss för att gå längre ner efter Oxford street.
Det blev dock inte en så lång shoppingdag eftersom vi var så trötta efter att ha gått upp tidigt och varit på resande fot. Jag fick dock med mig ett par lårhöga stövlar från Pull and Bear, och även massa andra småsaker som inte är så viktiga att komma ihåg. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan