Lánza healing

Ja, mitt shoppingförbud är så gott som över nu. Jag skulle ju egentligen väntat till imorgon, men... Idag var sista dagen man kunde köpa produkter på skolan innan vi går ut på praktik. Därför passade jag på att ladda upp med två healing produkter från Lánza och en spray från Hårologi. Den ena produkten är Trauma Treatment, vilken är en leave-in behandling som reparerar skadat hår och gör så att hårfärgen fäster bättre. Den innehåller även UV-skydd. Dessutom läste jag på internet att den inte heller är Djurtestad! Superb! Strength Silk Serum ger håret en sammetslen känsla och otroligt mycket glans. Tycker den är grymt bra! Brukar alltid gå och ta lite på skolan eftersom jag har varit för snål för att köpa mig en egen. Men nu när jag inte ska gå i skolan på 9veckor så fick jag ju lov att köpa den ändå! Hårsprayen, Mega Hold, är från Hårologi. Tycker den är skitbra. Håret blir inte alls kladdigt, utan man får en sträv känsla och håret håller bra hela dagen. Med vissa sprayer tycker jag att man behöver bara gå ut så ser allt ut som skit igen! Det som är så bra med Lánza är att alla deras produkter innehåller värmeskydd! Så, du kan platta, locka och styla ditt hår precis hur du vill!










Kommentarer
Postat av: shopalicious

Haha, du har sår ätt så och jag vet exakt vilken känsla du menar. Dock är jag student så har ingen stor budget att röra mig på. Vilket gör att jag är nästintill pank även när jag inte ens shoppar(!). Fast i morgon, jadå är det slut på "nunneriet". Stan väntar!

2009-10-22 @ 22:07:16
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: shopalicious

Haha, du har sår ätt så och jag vet exakt vilken känsla du menar. Dock är jag student så har ingen stor budget att röra mig på. Vilket gör att jag är nästintill pank även när jag inte ens shoppar(!). Fast i morgon, jadå är det slut på "nunneriet". Stan väntar!

2009-10-22 @ 22:07:53
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: ellen

L´Anza verkar vara ett sjukt bra märke! :D

2009-10-22 @ 22:39:51
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan