Hydre



Åh vad stressad jag har varit idag! Eller just nu bara.. Först var jag och kollade på vårat framtida hus en sväng. Sen åkte jag och färgade håret hos mormor. Därefter bar jag kosan mot wow och där fick jag hjälpa till lite inför kvällens visning. Som tack fick jag ett schampo och balsam från Sebastian. Inte dåligt! De har bytt utseende på deras förpackningar. Mycket stilrena och fina. Får säga sen hur schampo och balsam är. Nu försöker jag bara sitta och ta det lugnt några sekunder. Sen ska jag ju åka iväg igen! Och inte har man tid att plugga heller. Det blir stenhårt studerande onsdag och torsdag inför fredagens litteraturprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan